Prośba o analizę logów dynamicznych turbina

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DJ_RaV
    Classic
    • 2015
    • 4

    Prośba o analizę logów dynamicznych turbina

    gieniug66, powiem tylko tyle że wolę się ugryźć w język,niż rozpętywać kolejną burzę :!: :evil:
  • flashw2k
    Classic
    • 2013
    • 34

    #2
    Prośba o analizę logów dynamicznych turbina

    Witam zmagam się od paru dni z koniecznością oddania turbiny na czyszczenie kierownic , zrobiłem dziś logi czy uda się na ich podstawie coś powiedzieć czy takie czyszczenie jes wskazane czy może jakaś inna przyczyna.

    Log (14 - 005)
    Log (15 - 003,003)
    Log (16 - 006)
    Log (17 - 002,002)
    Log (18 - 004,004)
    Log (19 - 009)
    Log (20 - 008,008)
    Log (21 - 011)
    Log (22 - 010)
    Log (23 - 013)

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Sprawdz szczelność, i N75. Zrób jeszcze 011BS
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • flashw2k
        Classic
        • 2013
        • 34

        #4
        log 011bs poniżej , i jak to wygląda masakra czy nie jest źle?

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez flashw2k
          log 011bs poniżej , i jak to wygląda masakra czy nie jest źle?

          http://vaglog.rtnet.pl/flashw2k_121076.html
          To 011 statyczny a Nie BS!
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • flashw2k
            Classic
            • 2013
            • 34

            #6
            Witam . Sorry jestem świeży w temacie możesz powiedzieć co oznacza BS ?

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Basic Settings - Nastawy podstawowe.
              Jak wejdzie w modul silnika masz tam guzik - Basic Settings - klikasz i z rozwiajej listy wybierasz "Charge Pressure Control" i na gorze masz guzik ON/OFF.. klikasz i powinny sie podniesc obroty, zmieniac sie cisnienie w ukladzie ... i bedzie mrugac kontrolka swiec zarowych.

              A tak wracajac do tych logów to masz przypieczoną zmienną geometrie po zimie.

              Pozdrawiam
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • flashw2k
                Classic
                • 2013
                • 34

                #8
                Witam dzięki za wyjaśnienie.
                Zrobię te logi po południa.

                W kwestii przypieczonej geometrii czy czyszczenie regeneracja w tych sprężarka to dobry pomysł czy lepiej kupić nową bo jest wiele o tym ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.

                Plus w warsztacie gdzie proponowano mi czyszczenie , jeśli będzie potrzeba regenerację mówili coś , że wysyłają do regeneracji i wkładają mocniejsze bebechy w stara obudowę
                nigdzie nic o tym nie znalazłem może ktoś z was coś wie .

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Niech ktos kumaty to wyciagnie i oceni czy wystarczy wyczyscic...moim zdaniem wystarczy. Wyczyscisz sprezarke i fura odzyje.
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • flashw2k
                    Classic
                    • 2013
                    • 34

                    #10
                    Witam

                    zrobiłem log 011bs

                    Log (0 - 011,011)

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez flashw2k
                      Witam

                      zrobiłem log 011bs

                      Log (0 - 011,011)
                      BS robi sie bez jazdy na postoju.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • flashw2k
                        Classic
                        • 2013
                        • 34

                        #12
                        Witam i sorry jestem świeży w tym temacie.

                        Czyli wchodzę na zapalonym silniku w ta funkcje i włączam pressure charge oraz robię log i wszystko ?

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez flashw2k
                          Witam i sorry jestem świeży w tym temacie.

                          Czyli wchodzę na zapalonym silniku w ta funkcje i włączam pressure charge oraz robię log i wszystko ?
                          O1 silnik potem bloki pomiarowe-08 nastepnie 011 i "go" potem lewy dolny róg "Switch to basic settings" i na koniec "log" przez ok 50 sek. Wszystko na odpalonym silniku- na postoju.
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • flashw2k
                            Classic
                            • 2013
                            • 34

                            #14
                            Witam mam nadzieję , że teraz zrobiłem to jak trzeba

                            Log (0 - 011)

                            Komentarz

                            • przemik
                              RS
                              • 2012
                              • 1610

                              #15
                              Gruszka zdrowa... podtrzymuje swoją poprzednią diagnoze...
                              Przemek
                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                              Komentarz

                              • flashw2k
                                Classic
                                • 2013
                                • 34

                                #16
                                Dzięki za pomoc właśnie dogaduje z EMP-TURBO temat regeneracji.

                                Komentarz

                                Pracuję...